Шановні клієнти!

Актуальна інформація щодо роботи та послуг Банку під час карантину за посиланням https://www.pravex.com.ua/vazhliva-informaciya-dlya-kliyentiv-banku/koronavirus-robota-banku-pid-chas-karantinu 


З 01.04.2020 в пакеті послуг FAMIGLIA та пакеті послуг CAPPUCCINO аналіз виконання умов Smart Pricing буде розповсюджуватися на всі  картрахунки клієнта-основного власника, в т.ч. на його картрахунки в USD, EUR.

Основні моменти щодо аналізу виконання умов Smart  Pricing, в т.ч. на валютних картрахунках:

– під аналіз виконання умов «Smart Pricing» (далі по тексту – SP) підпадають картрахунки тільки основного власника пакету послуг в UAHUSD та EUR;

– окремі картрахунки в UAH, відкриті на ім’я основного власника пакету враховуються при аналізі виконання умов SP;

– картрахунки членів родини клієнта-основного власника пакету під аналіз виконання умов SP не підпадають;

– звітний місяць, за який аналізуються торговий оборот та середньоденні залишки, – це попередній календарний місяць;

– розрахунок суми торгових операцій буде здійснюватися в валюті картрахунку по факту проведення транзакції;

– перерахування в грн еквівалент загальної суми торгового обороту/середньоденних залишків буде здійснюватися по курсу НБУ на дату нарахування щомісячної комісії РКО;

– у разі невиконання умов SP щомісячна комісія РКО буде списана тільки з картрахунку в UAH, з валютних картрахунків клієнта не  передбачено списання щомісячної комісії РКО;

Вже 01.04.2020 при стягуванні щомісячної сплати РКО із застосуванням умов «Smart Pricing» буде здійснюватися аналіз торгового обороту та середньоденних залишків власних коштів, в т.ч. й на валютних картрахунках клієнтів, відкритих в рамках відповідних пакетів послуг.

З 02.04.2020 в пакеті послуг FAMIGLIA та його опцій FAMIGLIA IT, «Фамільний bank@work»  та «Фамільний CAP» збільшуються вимоги Smart Pricing щодо виконання cередньоденного  залишку власних коштів на картрахунках (в т.ч. валютних картрахунків) клієнта за звітний місяць з 50 000,00 грн екв. до 75 000,00 грн.екв., а саме:

При стягуванні РКО застосовуються наступні умови «Smart pricing»:

РКО основного картрахунку (щомісячне) становитиме 0    грн, якщо за попередній календарний місяць виконується 1 з умов:

Назва пакету послуг

Торговий оборот за звітний місяць*

Середньоденний залишок власних коштів на картрахунку за звітний місяць

до 01.04.2020 включно

з 02.04.2020

Пакет послуг «Cappuccino»

≥ 3 000,00 грн екв.

≥ 5 000,00 грн екв.

≥ 5 000,00 грн екв.

Пакет послуг «Фамільний»

≥ 15 000,00 грн екв.

≥ 50 000,00 грн екв.

75 000,00 грн екв.

Пакет послуг «Фамільний IT»

≥ 15 000,00 грн екв.

≥ 50 000,00 грн екв.

75 000,00 грн екв.

Пакет послуг «Фамільний bank@work»

≥ 15 000,00 грн екв.

≥ 50 000,00 грн екв.

75 000,00 грн екв.

Пакет послуг "Фамільний CAP"

≥ 15 000,00 грн екв.

≥ 50 000,00 грн екв.

75 000,00 грн екв.

Пакет послуг «Фамільний Doctor»

≥ 7 000,00 грн екв.

≥ 25 000,00 грн екв.

≥ 25 000,00 грн екв.

Пакет послуг «Фамільний R&B»

≥ 100 000,00 грн екв.

≥ 500 000,00 грн екв.

≥ 500 000,00 грн екв.

*у розрахунок береться безготівковий торговий оборот за операціями з використанням платіжної картки/карток або карткових реквізитів по даті фактичного проведення транзакції).

З 01.04.2020 в пакеті послуг «Фамільний IT» для нових  договорів зменшується спеціальний період обслуговування з 1 року до 3-х місяців. Для діючих договорів все залишається без змін. У разі лонгації пакету на новий термін – спеціальний період обслуговування відсутній.

З 01.04.2020 для  працівників та фізичних осіб-підприємців, що входять до Групи Intecrasy, зменшується до 6% річних в гривні відсоткова ставка на середньоденні залишки на карткових рахунках.


Звертаємо увагу на випадки перевипуску сім-карток без відома клієнтів. Якщо Ви втратили контроль над своїм номером телефону, на який надходять sms-повідомлення з кодом підтвердження платіжних операцій, можливе списання коштів з Вашого рахунку.  Як тільки Ваш номер телефону перестав працювати негайно зверніться: до банку для блокування карток, рахунків та інтернет-банкінгу; до мобільного оператора для уточнення подальших дій. Аби уникнути подібних випадків, зверніться ВЖЕ ЗАРАЗ до мобільного оператора та відключіть можливість віддаленого перевипуску сім-картки! Дякуємо, що обираєте ПРАВЕКС БАНК!


ПАМ'ЯТКА ДЛЯ КЛІЄНТА ПРИ КОРИСТУВАННІ КАРТКОЮ АТ «ПРАВЕКС БАНК» 

Правило №1: “Зберігайте Ваш ПІН-код, логін і пароль від ONLINE PRAVEXв недоступному для сторонніх людей місці і нікому їх не озвучуйте

Правило №2: Не допускайте компрометації Вашої картки та не звертайтеся до незнайомих людей з проханням допомогти Вам скористатися пластиковою карткою

Правило №3:Не відходьте від банкомату передчасно та обов’язково дочекайтесь повного виконанняним Вашого  запиту

Правило №4: Ніколи не давайте інформацію про свої картки третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені обслуговуючого банку чи НБУ

Правило №5: Будьте пильні, якщо Вам приходять SMS-повідомлення від невідомого відправника чи авторства, з проханням відправити отриманий кодабо дивний набір команд на інший номер

Правило №6: “Не здійснюйте будь-якого спілкування з невідомими вам особами стосовно вашої картки, навіть якщо вам пропонують перевірити її працездатність та працездатність мобільного банкінгу”

Правило №7: При оплаті покупок в Інтернеті будьте обережні й не розголошуйте особисті дані

Правило №8:Не сплачуйте карткою в мережі Інтернет за товар не перевіреним Інтернет-магазинам та компаніям

Правило № 9: Використовуйте надійні пароліі нікому їх не передавайте

Правило № 10: Завжди контактуйте із своїм банком і будьте з ним на зв’язку

0 800 500 450 – безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України;

(044) 201 16 17(62) – м. Київ, дзвінки тарифікуються згідно умов операторів, що надають послуги зв’язку.

Завантажити Пам'ятка для клієнта при користуванні карткою.pdf