Шановні клієнти!
Звертаємо увагу на випадки перевипуску сім-карток без відома клієнтів. Якщо Ви втратили контроль над своїм номером телефону, на який надходять sms-повідомлення з кодом підтвердження платіжних операцій, можливе списання коштів з Вашого рахунку. Як тільки Ваш номер телефону перестав працювати негайно зверніться: до банку для блокування карток, рахунків та інтернет-банкінгу; до мобільного оператора для уточнення подальших дій. Аби уникнути подібних випадків, зверніться ВЖЕ ЗАРАЗ до мобільного оператора та відключіть можливість віддаленого перевипуску сім-картки! Дякуємо, що обираєте ПРАВЕКС БАНК!
Доводимо до Вашого відома, що з 01.08.2020р. реалізовано новий порядок безготівкового поповнення карткових рахунків фізичних осіб клієнтів АТ "ПРАВЕКС БАНК", а саме
для безготівкового поповнення карткових рахунків фізичних осіб клієнтів АТ "ПРАВЕКС БАНК" в національній валюті, через інші банки України, а також, з поточних рахунків клієнтів, відкритих в нашому банку (в т.ч. з використанням систем електронного банкінгу) необхідно використовувати наступні реквізити:
Поточний рахунок, відкритий до карткового рахунку | Зазначається номер рахунку отримувача в банку, (вказується за структурою IBAN: UAКК380838000002620XXXXXXXXXX) |
Код отримувача | Ідентифікаційний код клієнта отримувача (власника рахунку) |
Банк отримувача | АТ "ПРАВЕКС-БАНК |
Отримувач | Зазначається прізвище, ім'я, по батькові отримувача |
Також згідно з вимогами затвердженої Інструкції НБУ № 22 від 21.01.2004 у призначенні платежу обов'язково повинна бути вказана наступна інформація:
1. Мета переказу (зарахування).
2. Відповідно до якого документа.
Якщо в призначенні платежу будуть відсутні вищевказані реквізити то такі платежі повертаються відправнику.
ПАМ'ЯТКА ДЛЯ КЛІЄНТА ПРИ КОРИСТУВАННІ КАРТКОЮ АТ «ПРАВЕКС БАНК»
Правило №1: “Зберігайте Ваш ПІН-код, логін і пароль від ONLINE PRAVEXв недоступному для сторонніх людей місці і нікому їх не озвучуйте”
Правило №2: “Не допускайте компрометації Вашої картки та не звертайтеся до незнайомих людей з проханням допомогти Вам скористатися пластиковою карткою”
Правило №3: “Не відходьте від банкомату передчасно та обов’язково дочекайтесь повного виконанняним Вашого запиту”
Правило №4: “Ніколи не давайте інформацію про свої картки третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені обслуговуючого банку чи НБУ”
Правило №5: “Будьте пильні, якщо Вам приходять SMS-повідомлення від невідомого відправника чи авторства, з проханням відправити отриманий кодабо дивний набір команд на інший номер”
Правило №6: “Не здійснюйте будь-якого спілкування з невідомими вам особами стосовно вашої картки, навіть якщо вам пропонують перевірити її працездатність та працездатність мобільного банкінгу”
Правило №7: “При оплаті покупок в Інтернеті будьте обережні й не розголошуйте особисті дані”
Правило №8: “Не сплачуйте карткою в мережі Інтернет за товар не перевіреним Інтернет-магазинам та компаніям”
Правило № 9: “Використовуйте надійні пароліі нікому їх не передавайте”
Правило № 10: “Завжди контактуйте із своїм банком і будьте з ним на зв’язку”
0 800 500 450 – безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України;
(044) 201 16 17(62) – м. Київ, дзвінки тарифікуються згідно умов операторів, що надають послуги зв’язку.
Завантажити Пам'ятка для клієнта при користуванні карткою.pdf