Про Банк

Фахівець з обслуговування клієнтів
Київ , Львів , Дніпро , Івано-Франківськ , Харків , Одеса
Профіль посади:

Мета посади: 

  • Пропозиція якісного розрахунково-касового обслуговування клієнтів Банку – юридичних та фізичних осіб, пропозиція повного комплексу послуг Банку відповідно затвердженим тарифам, умовам, нормативним документам Банку.

Вимоги:

  • Вища/незакінчена вища освіта.
  • Досвід роботи в банківській сфері на посаді бухгалтера-касира від 1-го року (бажано, але не обов’язково).

Професійні знання:

  • Знання нормативних документів НБУ та законодавства України.
  • Знання касового обладнання.

Ключові обовязки:

  • Поточне обслуговування клієнтів Банку – обмін валют, оплата комунальних платежів, грошові перекази, погашення кредитів та ін.
  • Проведення валютного контролю при прийомі документів від Клієнтів по передачі/отриманню грошових переказів за допомогою відповідних платіжних систем, з якими працює Банк.
  • Обслуговування депозитних рахунків фізичних осіб в національній та іноземній валютах.
  • Інформування Клієнта про нові продукти/послуги Банку при його обслуговуванні.
  • Ведення документообігу, оперативне вирішення питань, які виникли у Клієнтів в процесі обслуговування.
  • Бухгалтерське супроводження відкриття/закриття банківського дня, зведення операційної каси у відповідності з установленим порядком у Банку.

Особисті якості:

  • Комунікабельність та клієнтоорієнтованість.
  • Уважність до деталей, акуратність.
  • Високий рівень відповідальності.

Пропозиції  Банку:

  • Конкурентний рівень винагороди (по результатам співбесіди).
  • Робота в динамічному Банку з міжнародними стандартами ведення бізнесу.
  • Можливості для професійного розвитку та просування.
  • Гарантії трудового законодавства.
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ , Львів , Дніпро , Івано-Франківськ , Кропивницький , Кривий Ріг , Луцьк , Харків , Миколаїв , Одеса , Полтава , Суми , Тернопіль , Ужгород , Хмельницький , Черкаси , Чернівці
Профіль посади:

Мета посади: 

  • Залучення та супровід клієнтів - фізичних осіб, СПД, пропозиція повного комплексу банківських продуктів та послуг.

Вимоги:

  • Вища освіта (не закінчена вища).
  • Досвід роботи в банку бажанно.
  • Досвід активного залучення клієнтів.

Професійні знання:

  • Знання банківських продуктів.
  • Знання нормативних документів НБУ та законодавства України.

Ключові обов’язки:

  • Активне залучення Клієнтів на обслуговування по всім банківським продуктам/послугам (депозити, РКО та ін.), які пропонує Банк. Виконання плану продажів банківських послуг.
  • Підтримка високих стандартів якості при обслуговуванні Клієнтів Банку.
  • Вибудовування плідної комунікації з іншими структурними підрозділами Банку з метою досягнення максимальної синергії продажів у всіх напрямках банківської діяльності та досягнення високої якості сервісу.
  • Використання усіх доступних можливостей перехресних продажів існуючим Клієнтам.
  • В разі необхідності, забезпечення ефективних рішень спірних питань, які виникають в роботі з Клієнтами.

Особисті якості:

  • Відмінні навички побудови довгострокового співробітництва з Клієнтами.
  • Комунікабельність, клієнтоорієнтованість, відкритість, доброзичливість.

Пропозиції  Банку:

  • Конкурентний рівень винагороди (по результатам співбесіди).
  • Робота в динамічному Банку з міжнародними стандартами ведення бізнесу.
  • Можливості для професійного розвитку та просування.
  • Гарантії трудового законодавства.
Вакансії відсутні