ПРАВЕКС БАНК розширив можливості електронного банкінгу

12.10.2020

ПРАВЕКС БАНК зробив перший крок з приєднання до ініціативи НБУ щодо проведення платежів у режимі «23/7». Починаючи з ­­­­­­12 жовтня 2020 року, для клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та фізичних осіб, які мають поточні рахунки в національній валюті в банку та обслуговуються за системою електронного банкінгу PRAVEXBANK BIZ та PRAVEXONLINE (платежі/перекази), встановлюється новий регламент обробки платежів.

Новий регламент:

  • операційний час з 9:00 до 17:00;
  • післяопераційний час: з 17:00 до 22:10 для зовнішніх платежів; з 17:00 до 23:45 для внутрішніх платежів.
  • подовжений регламент не розповсюджується на платежі, які потребують перевірок фінансового моніторингу та вхідні платежі, що призначені для зарахування на картки.

ПРАВЕКС БАНК і надалі працюватиме над удосконаленням регламенту обробки платежів, відповідаючи потребам клієнтів банку та вимогам ринку.

Служба технічної підтримки клієнтів PRAVEXBANK BIZ працює з 9:00 до 24:00 у робочі дні: (044) 521 0270, 0 800 500 450 (пункт меню «5»), Viber (067) 323 7004 (в режимі чату), e-mail: ikb-help@pravex.ua

Детальніше за посиланнями: 

Довідка: 

ПРАВЕКС БАНК є частиною групи Інтеза Санпаоло (Intesa Sanpaolo), провідної банківської групи в Єврозоні, яка є лідером в Італії в усіх сферах бізнесу (роздрібний, корпоративний та управління активами) та присутня у всьому світі.
ПРАВЕКС БАНК працює на ринку з 1992 року і обслуговує українських клієнтів протягом 27 років. Банк надає весь спектр банківських послуг роздрібним, корпоративним та інституційним клієнтам. 
Intesa Sanpaolo надає послуги 11,8 мільйонам клієнтів через мережу з понад 3 700 філій в Італії з часткою ринку не нижче 12% у більшості італійських регіонів. Група має стратегічну міжнародну присутність, що нараховує близько 1 000 відділень та 7,2 мільйонів клієнтів, включаючи дочірні компанії, які працюють в комерційному банкінгу в 12 країнах Центральної Східної Європи та Близького Сходу та Північної Африки, та міжнародну мережу спеціалістів для підтримки корпоративних клієнтів через 25 країн, зокрема на Близькому Сході та Північній Африці та в тих районах, де найбільш активні італійські компанії.

print Надрукувати сторінку