Про систему

Система PRAVEXBANK BIZ дозволяє:

  • керувати банківськими рахунками в національній та іноземній валюті з будь-якої точки світу, де є доступ до системи Internet, зі стаціонарного комп’ютеру або смартфону/планшету;
  • здійснювати всі платежі з рахунків протягом продовженого операційного дня до 16:00 без додаткових комісій, а післяопераційний час - до  18:10 (зовнішні  платежі) і до 19:50 (внутрішні платежі)
  • надсилати платіжні доручення в іноземній валюті, заяви на купівлю іноземної валюти або вільний продаж       іноземної валюти;
  • отримувати інформацію щодо залишків та руху коштів по рахунках, у тому числі за допомогою SMS або e-mail;
  • отримувати інформацію щодо діючих депозитів та кредитів;
  • отримувати, друкувати та зберігати в файл виписки за рахунками в національній та іноземній валюті за будь-який період з дати підключення до системи;
  • регулярно одержувати супутню фінансову інформацію, у тому числі курси валют, листи НБУ і т.д.;
  • обмінюватися з банком інформаційними листами;
  • встановлювати індивідуальні ліміти та права на керування рахунками;
  • імпортувати / експортувати інформацію в Вашу бухгалтерську систему;
  • підтримувати складні схеми обслуговування великих компаній за допомогою сервісу «Центр фінансового контролю»;
  • забезпечити інтеграцію бухгалтерської програми клієнта з банківським сервером за допомогою модуля "Корпоративний автоклієнт";
  • використовувати модуль «1С: Підприємство» для доступу до системи безпосередньо з інтерфейсу програми «1С: Бухгалтерія 8 для України».

Вимоги до обладнання:

  • Встановлений Web-браузер на комп’ютері клієнта:

- Microsoft Internet Explorer 11.0 та вище;

- Mozilla Firefox 15.0 та вище;

- Opera 15.0 та вище;

- Safari 6.0 та вище;

- Google Chrome 29.0 та вище.

- Операційна система Windows, *nix або Mac.

  • Встановлений плагін ЕЦП, який використовується для входу та підпису документів ключем ЕЦП.
  • Доступ до мережі Інтернет (швидкістю – не менш 1 Мбіт/сек).
  • Наявний USB-порт під Flash-накопичувач, які використовуються для збереження ключів ЕЦП.

Для початку роботи в системі необхідно:

  • Підписати Анкету-заявку на підключення до системи PRAVEXBANK BIZ в обслуговуючому відділенні.
  • Отримати ЕЦП в АЦСК або ЦСК Банку для кожного працівника Клієнта, який планує працювати в системі.
  • Пройти процедуру реєстрації нового Клієнта та його уповноважених працівників в системі з імпортом ключа ЕЦП.

Вимоги до ключів ЕЦП: 

Робота  в системі «PRAVEXBANK BIZ» можлива з використанням ключів ЕЦП, які було  згенеровано ЦСК АТ «ПРАВЕКС БАНК» або одним із наступних акредитованих центрів  сертифікації ключів (АЦСК):

  • Інформаційно-довідковий департамент ДФС;
  • Товариство з обмеженою відповідальністю «Арт-мастер (АЦСК «MASTERKEY»);
  • Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр сертифікації ключів «Україна».

Служба технічної підтримки клієнтів (з 9:00 до 18:00 у робочі дні): (044) 521 0270; 0 800 500 450 (пункт меню «5»), Viber (067) 323 7004 (в режимі чату), e-mail: ikb-help@pravex.ua

Для вже зареєстрованих клієнтів необхідно використовувати розділ «Почати роботу».

Для реєстрації нових Клієнтів (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) необхідно використовувати розділ «Реєстрація нового клієнта».

Для реєстрації нового працівника Клієнта або нового ключа ЕЦП (якщо раніше зареєстрований ключ ЕЦП було скомпрометовано, викрадено, заблоковано або закінчився строк його дії) необхідно використовувати розділ «Реєстрація нового ключа».