Про систему

Система PRAVEXBANK BIZ дозволяє:

  • керувати банківськими рахунками в національній та іноземній валюті з будь-якої точки світу, де є доступ до системи Internet, зі стаціонарного комп’ютеру або смартфону/планшету;
  • операційний час з 09:00 до 17:00; післяопераційний час: з 17:00 до 22:10 – для зовнішніх платежів; з 17:00 до 23:45 – для внутрішніх платежів; 
  • надсилати платіжні доручення в іноземній валюті, заяви на купівлю іноземної валюти або вільний продаж іноземної валюти;
  • отримувати інформацію щодо залишків та руху коштів по рахунках, у тому числі за допомогою SMS або e-mail;
  • отримувати інформацію щодо діючих депозитів та кредитів;
  • отримувати, друкувати та зберігати в файл виписки за рахунками в національній та іноземній валюті за будь-який період з дати підключення до системи;
  • регулярно одержувати супутню фінансову інформацію, у тому числі курси валют, листи НБУ і т.д.;
  • обмінюватися з банком інформаційними листами;
  • встановлювати індивідуальні ліміти та права на керування рахунками;
  • імпортувати / експортувати інформацію в Вашу бухгалтерську систему;
  • підтримувати складні схеми обслуговування великих компаній за допомогою сервісу «Центр фінансового контролю»;
  • забезпечити інтеграцію бухгалтерської програми клієнта з банківським сервером за допомогою модуля "Корпоративний автоклієнт";
  • використовувати модуль «1С: Підприємство» для доступу до системи безпосередньо з інтерфейсу програми «1С: Бухгалтерія 8 для України»
  • переглядати інформацію щодо корпоративних карток.

Вимоги до обладнання:

  • Встановлений Web-браузер на комп’ютері клієнта:

- Microsoft Internet Explorer 11.0 та вище;

- Mozilla Firefox 52.0 та вище;

- Opera 38.0 та вище;

- Safari 6.0 та вище;

- Google Chrome 45.0 та вище.

- Операційна система Windows 7 і наступних версій або macOS для Apple

  • Встановлений плагін ЕЦП, який використовується для входу та підпису документів ключем ЕЦП.

Важлива інформація: в новій версії плагіна 5.1.0 в панелі управління Websigner доступні два посилання:

- Зібрати інформацію - формує архів info.zip з усією необхідною інформацією в каталозі C: \ Users \ <ім'я користувача> \ AppData \ Local \ DBOSoft \ WebSignerHost \ tmp

- Повідомити про проблему - формує лист з інформацією про систему і архівом info.zip з одержувачем support@dbosoft.com.ua

  • Доступ до мережі Інтернет (швидкістю – не менш 1 Мбіт/сек).
  • Наявний USB-порт під Flash-накопичувач, які використовуються для збереження ключів ЕЦП.

Для початку роботи в системі необхідно:

  • Підписати Анкету-заявку на підключення до системи PRAVEXBANK BIZ в обслуговуючому відділенні.
  • Отримати ЕЦП в АЦСК або ЦСК Банку для кожного працівника Клієнта, який планує працювати в системі.
  • Пройти процедуру реєстрації нового Клієнта та його уповноважених працівників в системі з імпортом ключа ЕЦП.

Вимоги до ключів ЕЦП: 

Робота  в системі «PRAVEXBANK BIZ» можлива з використанням ключів ЕЦП, які було  згенеровано ЦСК АТ «ПРАВЕКС БАНК» або одним із наступних акредитованих центрів  сертифікації ключів (АЦСК):

  • Інформаційно-довідковий департамент ДФС;
  • Товариство з обмеженою відповідальністю «Арт-мастер (АЦСК «MASTERKEY»);
  • Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр сертифікації ключів «Україна».

Служба технічної підтримки клієнтів (з 9:00 до 24:00 у робочі дні): 

(044) 521 0270; 

0 800 500 450 (пункт меню «5»), 

e-mail: ikb-help@pravex.ua

  • Для вже зареєстрованих клієнтів необхідно використовувати розділ «Почати роботу».
  • Для реєстрації нових Клієнтів (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) необхідно використовувати розділ «Реєстрація нового клієнта».
  • Для реєстрації нового працівника Клієнта або нового ключа ЕЦП (якщо раніше зареєстрований ключ ЕЦП було скомпрометовано, викрадено, заблоковано або закінчився строк його дії) необхідно використовувати розділ «Реєстрація нового ключа».