Причини відмови у виплаті відшкодування

Якщо оформлення чеків «TAX FREE» не відповідає правилам компанії «GLOBAL BLUE» або якщо сума відшкодування за одним чеком перевищує пороговий ліміт, встановлений компанією «GLOBAL BLUE», співробітник ПРАВЕКС БАНК відправить скановані копії чеків до центру авторизації компанії «GLOBAL BLUE», який упродовж 1-2 днів дає підтвердження або відмову на виплату відшкодування.

Основні причини відмови у виплаті відшкодування за чеками «TAX FREE» (згідно з інструкцією про відшкодуванню чеків «TAX FREE» компанії «GLOBAL BLUE»):

  • Не мають права на отримання відшкодування клієнти, які є резидентами та проживають в країнах: Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Чеська Республіка, Кіпр, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція (включаючи Монако), Німеччина, Великобританія (включаючи острів Мен), Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Польща, Португалія (включаючи Азорські острови та острів Мадейру), Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія (включаючи Балеарські острови), Швеція.
  • Не здійснюється виплата відшкодування за формами на яких проставлено румунський штамп.
  • Не здійснюється виплата відшкодування за формами, які потребують додаткової перевірки або при оформленні яких не були дотриманні всі вимоги країни – емітента форми «TAX FREE».
  • Відсутність печатки митниці на чека «TAX FREE».
  • Виправлення в чеках «TAX FREE» і / або фіскальних чеках / рахунках-фактурах магазину.
  • Чек «TAX FREE» і / або фіскальний чек / рахунок-фактура магазину) пошкоджений - порваний, надрізаний тощо.
  • Відсутність фіскального чека або рахунка-фактури магазину до чека «TAX FREE», надання копії зазначених документів замість оригіналів. Звертаємо Вашу увагу - сліп про розрахунок платіжною карткою не є підтвердженням покупки і, відповідно, не може служити заміною фіскального чека / рахунку-фактурі магазину.
  • У фіскальному чеку / рахунку-фактурі магазину не вказані найменування куплених товарів, а тільки їхні артикули, або зазначена лише загальна сума покупки.
  • Печатка митниці не читається (митник неакуратно поставив печатку (печатка змазана), мало фарби - співробітник банку не може визначити дату експорту товару, або печатка не реагує на спеціальні пристрої для перевірки печаток митниці).
  • Товар був вивезений несвоєчасно. Існує максимальний граничний термін, протягом якого клієнт зобов'язаний експортувати товар. Зазвичай від 1 до 3 місяців із моменту покупки товарів.
  • Чек «TAX FREE» виписаний на товари, за якими виплата відшкодування не проводиться (в деяких країнах це алкоголь, продукти харчування, сигарети тощо).
  • Клієнт звертається в банк за відшкодуванням по чеку «TAX FREE», термін дії якого минув або минає менше ніж через 3 тижні. Варто відзначити, що у випадку з надання чека з терміном дії, у клієнта є можливість отримати відшкодування шляхом відправки його у компанію «GLOBAL BLUE» поштою самостійно.