Intesa Sanpaolo представляє ISYBANK - новий цифровий банк Групи

19.06.2023

Продовжується розвиток цифрової стратегії, яка передбачена бізнес-планом на 2022-2025 роки: 

  • Інвестиції в розмірі 5 мільярдів євро в технології та розвиток, з яких 650 мільйонів євро в новий цифровий банк. Залучення 4000 людей, як шляхом наймання нового технічного персоналу, так і перекваліфікації в Групі;
  • Новий цифровий банк заснований на передових технологіях, адаптований до клієнтів, має мультивалютні та багатонаціональні можливості. Він прагне мати європейське лідерство в операційній ефективності та інноваціях. Стратегічне партнерство з Thought Machine;
  • Від сьогодні додаток Isybank доступний як у версіях для iOS, так і для Android. Він простий, зручний та всеосяжний. Він пропонує широкий спектр повсякденних банківських функцій разом із незамінним людським дотиком, який залишається центральним для обслуговування клієнтів. Все що потрібно, щоб стати клієнтом - це декілька кроків у реальному часі.

Intesa Sanpaolo представляє Isybank, новий цифровий банк Групи. Це ключовий проєкт бізнес-плану на 2022-2025 роки та займає центральне місце в моделі обслуговування клієнтів та в стратегії цифрового розвитку.


Запуск нового проєкту відбувся в Мілані в хмарочосі Gioia 22 (Glass Shard), розташованому в перспективному інноваційному районі Порта Нуова. Тут же й розміщено операційний штаб Isybank та інші підрозділи групи Intesa Sanpaolo. Будівля Gioia 22 (Glass Shard) була спроєктована Pelli Clarke, Pelli Architects (PCPA), та має 26 поверхів, загальною площею приблизно 26 400 м². Вона поєднує в собі дизайн і екологічний підхід до облаштування. Це перший хмарочос у Мілані NZEB - Nearly Zero Energy Building, що має сертифікат Leed Platinum та максимальний рівень відповідності екологічним параметрам середовища. 65% потреб будівлі в енергії виробляється з відновлюваних джерел. Це дозволяє заощаджувати близько 3000 тонн CO2 щороку. Також, хмарочос отримав сертифікат Well Gold за дизайн, який приділяє увагу добробуту людей, які там працюють. Дизайн має привітну атмосферу, а використання зелені сприяє та заохочує до проведення зустрічей та залучення на робочому місці. Це відповідає принципам роботи Банку Next Way of Working та програмі, яка спрямована на мотивацію, добробут та розвиток співробітників Групи.

Спікерами Intesa Sanpaolo на заході були Стефано Баррезе, голова відділу Banca dei Territori, та Паола Папаніколау , керівник відділу координації трансформації. Дискусія щодо цифрового розвитку Intesa Sanpaolo включала свідчення Тари Брейді, президента Google Cloud в Європі, на Близькому Сході та в Африці. Після цього відбулася дискусія між Вірджинія Борла, керівником відділу управління бізнесом відділу Banca dei Territori та Массімо Провербіо, директором з обробки даних AI, інновацій та технологій. Під час панельної розмови, присвяченій моделі обслуговування Intesa Sanpaolo та цінності людей і технологій , також долучився Пол Тейлор, засновник і генеральний директор Thought Machine - провідної фінтех-компанії, яка є давнім партнером IsybankАнтоніо Валітутті, керуючий директор Isybank, через демонстрацію функцій додатку, презентував інноваційний підхід нового цифрового банку в ключі нової цифрової екосистеми. Презентацію завершив виступ Карло Мессіна, Голови Правління Групи Intesa Sanpaolo.

Intesa Sanpaolo представляє ISYBANK - новий цифровий банк Групи


Дорожня карта Intesa Sanpaolo щодо цифрової трансформації

Intesa Sanpaolo почала стратегічне інвестування в технології кілька років тому, вступаючи на шлях глибокої цифрової трансформації, сильно орієнтованої на турботу про відносини з клієнтами.

У 2014 році вебсайт Групи та додатки мобільного банкінгу були оновлені з метою створення відмінного, інноваційного цифрового досвіду. Сьогодні, Група нараховує 12,3 мільйона багатоканальних клієнтів, з яких 8,3 мільйона використовують додаток Intesa Sanpaolo Mobile, визнаний Forrester Research найкращим банківським додатком у світі з точки зору функціональності та досвідуДеякі цифри підтверджують ці характеристики: в середньому півтора мільярда входів щороку, 186 мільйонів транзакційних операцій і цифрових продажів, що дорівнює майже 40% від загального обсягу продажів підрозділу Banca dei Territori.

Пандемія, також, прискорила формування нових звичок у клієнтів і зробила їхні потреби більш складними, вказавши на нові виклики та цілі, які включають збереження людського контакту в цифровому підході та розробку все більш спеціальних інструментів кібербезпеки для захисту від ризиків, що виникають. Сьогодні, клієнти Intesa Sanpaolo отримують переваги від інноваційної, інклюзивної, цифрової платформи, що підтримується суттевою фізичною мережею. Багатоканальна модель відносин використовує передові технологічні рішення, повністю цифрові процеси, здатні запропонувати простий, інтуїтивно зрозумілий і унікальний досвід, навіть в інвестиціях, стратегії продажів, розроблені за допомогою AI Sales - проєкт, завдяки якому EFMA (нині QORUS) нагородила Intesa Sanpaolo ще у 2021 році як найбільш інноваційний банк у цифрових продажах серед 70 європейських конкурентів.


Isybank у бізнес-плані Intesa Sanpaolo на 2022-2025 роки

Запуск нового цифрового банку є одним із стовпів бізнес-плану на 2022-2025 рр. , згідно з яким Intesa Sanpaolo оголосила про свій намір побудувати «банк наступного десятиліття»: прагнення Групи — це бути європейським лідером в управлінні капіталом, у сфері захисту та фінансового консультування, бути надійним партнером для сталого та всеосяжного світу, відмінним у сфері ESG, здатним створювати цінності, з «нульовим рівнем проблемних кредитів», та сильним поштовхом до цифрових технологій та зосередженням на комісіях.

Isybank має надійну та комерційну пропозицію банку в поєднанні з простими та швидкими послугами, типовими для фінтех. Він повністю цифровий, але покращує людський контакт, оскільки підхід Intesa Sanpaolo полягає у збереженні цінності людей у взаємодії з клієнтом.

Таким чином, у рамках реалізації Плану, Isybank орієнтується на 4 мільйони клієнтів Intesa Sanpaolo, які вже не користуються відділеннями, оскільки вони, в основному, є користувачами цифрових банківських послуг  та орієнтовані на мобільний банкінг.

Відповідно до потреб цієї все більш чисельної та зростаючої групи клієнтів, Isybank було розроблено відповідно до критеріїв простоти, доступності та інклюзивності, зберігаючи при цьому можливість прямого зв’язку з операторами цифрових відділень, які відповідають клієнтам з понеділка по четвер з 7:00 - 24:00, в п'ятницю - з 7:00 до 22:00, а в вихідні та святкові дні - з 9:00 до 19:00.

З Isybank Intesa Sanpaolo входить у світ фінансових технологій, ознаменувавши перехід Банку від поточного оператора до претендента з подальшим покращенням обслуговування клієнтів і, водночас створенням інноваційних та гнучких можливостей роботи для співробітників Банку.


Керівниками нового цифрового банку є генеральний директор Антоніо Валітутті та президент Маріо Боселлі . Також до ради входять Вірджинія Борла, Джамплі Браккі Донателла Буссо, Ренато Черіолі, Андреа Чіоатто, Ахілл Галдіні, Паола Папаніколау.

  • В рамках бізнес-плану в розвиток і зростання Isybank було заплановано інвестиції в розмірі 650 мільйонів євро : 128 мільйонів євро було інвестовано в 2022 році, ще 152 мільйони очікується в 2023 році, що матиме сильний вплив на інфраструктурні технології всієї Групи, та запуск в експлуатацію в 2024 році для великої кількості клієнтів. На сьогодні вже 400 спеціалістів займаються новим цифровим банком.
  • Група окреслила інвестиційний план в розмірі 5 мільярдів євро для технологій і розвитку та залучить до роботи 4000 співробітників Intesa Sanpaolo, починаючи між перекваліфікацією та наймом певних спеціалістів, з яких приблизно 2000 ІТ професіоналів. Для них найкращій та провідний роботодавець Італії, згідно з рейтингом Linkedin і Top Employers, пропонує професійний розвиток і зростання.
  • Створення Isybank дозволяє знизити витрати Групи на обслуговування , що сприяє подальшому зміцненню її конкурентної переваги в управлінні витратами та досягненню лідерства в Європі в операційній ефективності та інноваціях у сфері обслуговування клієнтів.
  • Цифрова трансформація, досягнута завдяки діяльності Isybank, буде поширена на всі сфери Групи Intesa Sanpaolo через нові інвестиції у повну цифровізацію клієнтського досвіду на кожному рівні, подальше посилення систем внутрішнього контролю в рамках цифрової еволюції процесів та нових рішень на основі штучного інтелекту діяльності з комплаєнсу.

Партнерство з Thought Machine

Isybank базується на хмарній технології , адаптованій до мультивалютного середовища та багатонаціональних клієнтів.

Intesa Sanpaolo визначила Thought Machine , як основну компанію в банківських технологіях, що базується у Сполученому Королівстві з регіональними офісами в Нью-Йорку, Сінгапурі та Сіднеї, та як ідеального партнера для впровадження нової платформи цифрового банкінгу в життя. Партнерство стало ще більш значущим завдяки частці акціонерного капіталу в розмірі 40 мільйонів фунтів стерлінгів, отриманій від Intesa Sanpaolo, що дозволяє їй брати участь у розвитку компанії. Таким чином, нова платформа зможе використовувати переваги Vault, основного банківського механізму Thought Machine, обраного через його гнучкість в обслуговуванні клієнтів, які працюють у різних валютах і в різних країнах. Банк оголосив про свій намір розширити роль Thought Machine на інші клієнтські сегменти, крім роздрібного банківського обслуговування масового ринку, як в Італії, так і за кордоном, а також на більш широку інфраструктуру Групи, завдяки заміні основної технології на основі мейнфреймів переходом на хмарну інфраструктуру, яка реалізована в Італії в Турині та Мілані завдяки угоді SkyRocket, підписаній Intesa Sanpaolo з TIM і Google. Вона відповідає найвищим стандартам надійності, безпеки та захисту даних. Мета полягає в тому, щоб підвищити ефективність роботи за для повної інтеграції між людським і цифровим компонентами послуги.


Як працює Isybank: новий додаток 

Нова програма Isybank, проста та інтуїтивно зрозуміла, буде доступна відсьогодні як у версіях для iOS, так і для Android .

Реєстрація відбувається за кілька хвилин. Після мінімальної кількості кроків, обліковий запис активний у режимі реального часу з можливістю вибору найбільш підходящого плану із трьох доступних: isyLight, isySmart та isyPrime.

З додатку клієнти керують рахунком та картками та для будь-яких потреб доступна опція «Поговорити з нами», яка дозволяє їм вступити в пряме спілкування з менеджером цифрового відділення Групи. Це відмінна особливість, яка гарантує клієнту надійність і якість обслуговування простою, зрозумілою мовою.

Лише кількома дотиками можна здійснити всі основні платежі, від поповнення, кредитних переказів, податку на автомобіль, до найпоширеніших податкових платежів (наприклад, F24). Також, у додатку можна миттєво зробити запит та отримати аванс зарплати чи пенсії, до 15 днів до дати зарахування. Крім того, натиснувши одну кнопку, можна перевести рахунки та комунальні послуги в Isybank з іншого банку.

За допомогою цифрової картки, яка одразу доступна в додатку, ви можете платити в Інтернеті та в магазині прямо зі свого смартфона. Також, доступна фізична картка з переробленого матеріалу, яку ви можете налаштувати відповідно до свого стилю. У додатку користувачі можуть налаштувати ліміти своїх платіжних карток і встановити Geocontrol, а в разі надзвичайної ситуації легко заблокувати або призупинити їх.

За допомогою BANCOMAT Pay® клієнти можуть обмінюватися грошима з контактами в їх адресних книгах в режимі реального часу та оплачувати в магазинах-партнерах, а за допомогою Prelievo Cardless можна знімати гроші в усіх авторизованих банкоматах італійських банків групи Intesa Sanpaolo, безпосередньо з додатку без використання їх карток.

Відповідно до уваги, яку група Intesa Sanpaolo приділяє людям та з метою максимального залучення, канали Isybank повністю доступні для користування.

print Надрукувати сторінку