Питання та відповіді на найчастіші питання з приводу ситуації

1. Як діяти, якщо ваше відділення банку зачинено?

В період карантину краще дотримуватися усіх застережних заходів та захистити себе і своїх близьких. Тому, ми рекомендуємо не відвідувати відділення банку, а проводити усі операції онлайн, користуючись нашими додатками PRAVEX ONLINE або PRAVEXBANK BIZ.

2. Якщо виникла необхідність відвідати відділення банку?

Клієнти - фізичні особи можуть відвідувати будь-яке відділення тільки треба слідкувати за режимом роботи найближчого до вас відділення. Актуальний список за посиланням https://www.pravex.com.ua/otdeleniya-i-bankomaty

Режим роботи постійно оновлюється, тому краще перевіряти його.

Клієнтам - юридичним особам рекомендуємо слідкувати за змінами в режимі роботи свого відділення. Ми змінили з 30 березня режим роботи 7 відділень та перевели клієнтів - юридичних осіб на обслуговування в інші найближчі відділення.

3. Буде застосовуватися підвищена відсоткова ставка? Що робити, якщо треба погасити кредит?

Згідно із Законом України №533-ІХ, для тих клієнтів, що не зможуть своєчасно погасити свої платежі, не будуть застосовуватися штрафні санкції з 1 березня по 30 квітня 2020 року. Також, не будуть підвищуватися відсоткові ставки за кредитними договорами фізичних осіб з 1 березня по 1травня 2020 року. Якщо з 1 березня клієнту була нарахована пеня і вже сплачена, то вона буде автоматично повернена на поточний рахунок. Нова пеня нараховуватися не буде до 30 квітня 2020 року.
 Скасовуються усі штрафи по кредитам, які виникли з 1 березня 2020 року та не запроваджуються нові штрафні санкції по кредитним договорам до 31 травня 2020.
По поточному рахунку «Правекс Рекорд» скасовується комісія за перерахування коштів з іншого банку для клієнтів.
Якщо вам не потрібні кредитні канікули можна без обмежень сплачувати суми більші, ніж розрахований у період канікул обов’язковий платіж, який складається у цей період тільки з відсотків.

4. Що робити, якщо треба погасити кредит?

Погасити кредит зараз можна безпечно та безкоштовно - відправивши гроші через онлайн-банкінг PRAVEX ONLINE або через онлайн-банкінг будь-якого іншого банку (але хочемо зазначити, що можливо треба буде сплатити комісію за платіж іншому банку). Ми не будемо брати на період карантину комісію за платіж з погашення кредиту. Також, ви можете звернутися у відділення банку, яке працює, де наші співробітники допоможуть. Відвідувати наші відділення безпечно, ми застосували усі заходи, щоб не наражати клієнтів на небезпеку. Список відділень Банку та інформація, щодо режиму їх роботи постійно оновлюється, подробиці за посиланням https://www.pravex.com.ua/otdeleniya-i-bankomaty

5. Як дізнатися розмір мінімального платежу?

Доволі просто – потрібно зайти в наш додаток PRAVEX ONLINE в розділ кредити. Там буде повна інформація. Щоб дізнатися мінімальний платіж по кредитній картці, потрібно сформувати виписку, там буде показаний мінімальний платіж. Зазвичай він становить 7% від заборгованості.

6. Як збільшити ліміт по карті?

Це можна просто зробити двома шляхами: зателефонувати до нашого Контакт-центру, за телефоном 0800 500 450 безкоштовно по Україні, або залишити заявку на перегляд ліміту по карті через наш онлайн-банкінг PRAVEX ONLINE.

7. Як дізнатися хто мій персональний менеджер і як можна з ним зв’язатися?

Щоб дізнатися хто ваш персональний менеджер потрібно зателефонувати до нашого Контакт-центру за телефоном: 0800 500 450 безкоштовно по Україні. Наші співробітники допоможуть знайти вашого менеджера та зв’язатися з ним.

8. Як замінити свою платіжну картку строк дії якої закінчився чи закінчується?

В умовах карантину краще уникати людних місць. Тому, наш банк подовжив строк дії приватних і корпоративних карток, незалежно від пакету послуг. Після закінчення карантину треба забрати нову платіжну картку у відділенні банку. Хочемо зауважити, що при використанні платіжних карток з подовженим строком дії можуть виникнути деякі складнощі, які пов’язані з індивідуальними налаштуваннями обладнання, на якому здійснюється операція. Якщо виникли проблеми при здійсненні операцій потрібно звернутися за телефонами, які вказані на картці.

9. Чи є в банку кредитні канікули? Які умови кредитних канікул на період карантину?

Усі наші клієнти, які мають фінансові труднощі, пов’язані з карантином (для цього потрібно надати підтверджуючі документи), можуть скористатися кредитними канікулами. Ми впровадили кредитні канікули за кредитними картками та іншими видами кредитів на період карантину. Це передбачає зменшення або відтермінування сплати щомісячного платежу.
Фізична присутність у нашому відділенні для проведення реструктуризації не потрібна, у випадку, якщо немає потреби вносити змін в нотаріальні угоди. Наші менеджери визначать порядок надання/оформлення документів для проведення реструктуризації через дистанційні канали комунікації.
Реструктуризація кредитів для бізнесу розглядається індивідуально з урахуванням останньої фінансової звітності, поточного фінансового стану, вразливості секторів та підприємств до поточної економічної кризи та перспектив їхнього відновлення. Клієнті - юридичні особи можуть ініціювати реструктуризацію кредитів. Для цього потрібно надати підтвердження фактів зниження доходів чи припинення роботи.
Для отримання можливості скористатися кредитними канікулами клієнту необхідно звернутися до нашого Контакт-центру банка за номером телефона: 0800 500 450 безкоштовно по Україні та отримати консультацію менеджера, або до власного персонального менеджера. Хочемо підкреслити, що кредитні канікули – це не списання боргу, а відтермінування його сплати. 

Нагадуємо, що протягом дії карантину краще використовувати інтернет – банкінг PRAVEX ONLINE та мобільний додаток, обмежити готівкові розрахунки та сплачувати за товари та послуги платіжною карткою.