Розпочато проведення досліджень щодо задоволеності Клієнтів ПРАВЕКС БАНКу

14.11.2019

Шановні Клієнти,

Ми вважаємо, що відкрите спілкування, повага до думки Клієнтів та взаємна довіра - це ключові цінності в бізнесі, які потрібно постійно підтримувати та розвивати.

Піклування про Клієнтів - одна з найважливіших цінностей бізнесу нашого Банку.

Саме тому ми розпочинаємо проводити різні типи досліджень щодо задоволеності Клієнтів у формі онлайн інтерв’ю, повідомлень у електронній пошті, щоб краще зрозуміти Ваші потреби та побажання.

Почувши Ваші думки про продукти та послуги Банку, ми маємо можливість постійно вдосконалювати якість, а також краще розуміти Ваші потреби, щоб знайти найкращий можливий спосіб їх задоволення.

Ми робимо все можливе, щоб відповісти на всі Ваші запитання та прийняти скарги або пропозиції, пов’язані з співпрацею з Банком.

Наша мета - співпрацювати з Вами над створенням кращих умов для довгострокового партнерства.

print Надрукувати сторінку