Круглий стіл на тему: Еволюція банківського сервісу: як залучити і утримати клієнта в епоху дистанційного обслуговування

15.10.2020

Олег Заяць, начальник відділу по роботі з фізичними особами головного управління роздрібного бізнесу Банку, та інші банкіри обговорили актуальні питання іпотечного кредитування сьогодні, а саме:

  • Як карантин змінив фінансові поведінку та вподобання клієнтів, вплинув на роботу відділень.
  • Як змінилася політика банків при утриманні та залучені клієнтів.
  • Які складнощі виникають у банків при онлайн-залученні клієнтів. Нові ініціативи.
  • Чи працюють продуктові бонуси для клієнтів: кешбеки, додаткові відсотки до депозитів, розіграші, бонуси за залучення нових клієнтів.
  • Чи підштовхнув карантин до вдосконалення інтернет- та мобільних додатків.

Запис ефіру за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=DfbFETXdNI0

Новини за посиланням: https://finclub.net/ua/projects/kruglye-stoly/evoliutsiia-bankivskoho-servisu-iak-zaluchyty-i-utrymaty-kliienta-v-epokhu-dystantsiinoho-obsluhovuvannia.html

print Надрукувати сторінку