УВАГА! Інтернет-Клієнт-Банк працює на:

Робота в Інтернет-Клієнт-Банк через Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, Opera для Windows, які не підтримують роботу Java, неможлива

Для початку роботи в Інтернет-Клієнт-Банк в браузері Internet Explorer натисність кнопку Вхід:

Вхід до Інтернет-Клієнт-Банк

Інакше, скопіюйте посилання https://www.pravexonline.com/ikb/client_u.html , перейдіть в браузер Internet Explorer та вставте посилання в строку. 

Для відправлення запиту на додавання секретних ключів натисніть кнопку Запит:

Запит на додавання секретних ключів

Інакше, скопіюйте посилання https://www.pravexonline.com/registrator/client_uReg.html, перейдіть в браузер Internet Explorer та вставте посилання в строку.

Система «Інтернет-Клієнт-Банк» дозволяє:

Для підключення до системи «Інтернет-Клієнт-Банк» Вам необхідно звернутися в одне з відділень ПАТКБ «ПРАВЕКС-БАНК».

Вимоги до обладнання:

Для роботи програми необхідно встановити java-машину (JRE) останньої актуальної версії з сайту розробника, посилання на  інсталяцію Oracle JRE for Windows.

Перевірити наявність Java.

У разі проблем з запуском програми через браузер, скачайте і запустіть архів, що саморозпаковується, з файлами, необхідними для роботи в "Інтернет-Клієнт-Банк" IKB_files.
Після розархівації можна запускати "Інтернет-Клієнт-Банк", а також робити "Запит на додавання секретних ключів" через локальні exe-версії програм CliBankOnline__.Exe та CliBReg__.exe з каталогу C:\$BankOnline\Pravex\ на Вашому комп’ютері.

Для початкового налаштування комп'ютера для роботи в "Інтернет-Клієнт-Банк" рекомендуємо скористатися програмою Setup_IKB_SUN. Програму необхідно скачати, зберегти в папку з ключами для системи "Інтернет-Клієнт-Банк" і запустити Setup_IKB_SUN.exe

Для перегляду файлів у форматі PDF необхідна наявність програми Adobe Reader. Завантажити програму можна з сайту виробника.

Служба технічної підтримки клієнтів: (44) 521-02-70 (з 9:00 до 18:00 у робочі дні)

e-mail: ikb-help@pravex.ua

В ПАТКБ  «ПРАВЕКС-БАНК» прийом платіжних доручень на паперових носіях здійснюється в  операційний час до 15:00, у післяопераційний час - до 16:30 зі сплатою  додаткової комісії відповідно до діючих тарифів банку. Для клієнтів, які використовують  у роботі систему дистанційного керування рахунком, операційний  час продовжений до 16:00 без додаткових комісій, а  післяопераційний час - до 18:50 (внутрішні платежі) і до 17:10 (зовнішні  платежі).

Виписка  про стан рахунку на мобільний телефон

Система «Виписка про стан рахунку на мобільний телефон» дозволяє Вам не тільки одержувати виписку за поточними рахунками в певний час, але й одержувати інформацію про надходження й списання коштів з поточних рахунків у форматі SMS-повідомлення.

Служба технічної підтримки клієнтів: (44) 521-02-70 (з 9:00 до 18:00 у робочі дні)

e-mail: ikb-help@pravex.ua

Виписка  про стан рахунку через WEB-сайт банку

Система «Виписка про стан рахунку через WEB-сайт банку» надає Вам можливість переглядати виписки по своїх рахунках у будь-який зручний для Вас час. Для цього необхідно підписати договір про підключення до системи й отримати засоби захисту, за допомогою яких через WEB-сайт банку можна оперативно дізнаватися інформацію про стан поточного рахунку.

Для роботи Вам необхідно мати доступ до мережі Internet.

Отримати виписку

Служба технічної підтримки клієнтів: (44) 521-02-70 (з 9:00 до 18:00 у робочі дні)

e-mail: ikb-help@pravex.ua